Kongsvingers SoMe-case (igjen)

Leser Kongsvingers SoMe-case (igjen) i «Sosiale medier – i all offentlighet». Leter etter svar på hvorfor Kongsvinger eventuelt er en av foregangskommunene i sosiale medier når jeg skal skrive masteroppgaven min. Og svaret skjuler seg kanskje i et avsnitt som vel trolig blir oversett når caset diskuteres og trekkes frem; Kongsvinger gikk ut og spurte interessentene sine (utflyttede Kongsvinger-folk); «Hva må vi gjøre for å tiltrekke oss dere?». Lars Gillund skriver videre at bildet som ble gitt av målgruppen ble brukt når de så skulle utarbeide kommunikasjonsstrategien.

BildeMen vent! Spol tilbake…

Det er jo her Kongsviger starter opp en meget lovende strategi for 2-veis symmetrisk kommunikasjon. Før strategien ble laget! (har Kongsvinger en egen flux capacitor?)

Jeg ble så ivrig at jeg ikke har lest hele kapittelet ennå, men det store spørsmålet nå er jo om Kongsvinger faktisk tilpasset seg det interessentene svarte – på spørsmålet som ble stilt.

…to be continued

Reklamer
Dette innlegget ble publisert i Masteroppgave og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s